MarCom 09 druk druk druk…

De beurs InFusion is inmiddels gesneuveld omdat er te weinig marketeers van hun baas tegenwoordig nog naar “dure” seminars mogen. (Lijkt me niet echt de grootste bezuiniging overigens….  )

Maar de beurs MarCom in de RAI vandaag en morgen is gratis toegankelijk voor marketing en communicatie professionals en dat heeft geresulteerd in meer dan 10.000 registraties en een vol programma en ruim 100 exposanten.  Dan kan het kennelijk wel.

Vanochtend “Give to get”  key-note presentatie bijgewoond van Susan Bratton over hoe je content slim en goedkoop kunt verspreiden via social media ( o.a. facebook, linkedin en twitter)

Claim in ieder geval, als je dat nog niet gedaan hebt, op al die netwerken je (merk)naam en creer een fan pagina voor je followers, vrienden en fans. Waar het om draait is dat je focust op de distributie van je content en niet alleen op de hoeveelheid content.

Advertisements

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: