infusion, een experiment

                                          13112008050

Gisteren was in de Convention Factory in Amsterdam het jaarlijkse marketing congres georganiseerd door Adformatie. Ditmaal niet onder de naam Fusion, maar INFUSION. Geinspireerd door het thema jongeren en nieuwe media hadden Artmiks en Buutvrij de boel aangekleed. En dat was erg goed gelukt.

9 parallelsessies in grote Tipi tenten waar je met je kartonnen krukje naar binnen kon gaan om te luisteren naar insiprerende verhalen over bijv. brandexperience, crowdsourcing of seeden. Ik heb me prima vermaakt. Veel beter dan centrale sessies, obligate interviewtjes door dagvoorzitters en oppervlakkige paneldiscussies op het podium.  Tip voor de organisatie: waarom niet meteen presentaties via bluetooth meegeven aan bezoekers ?

                                         131120080532

Advertisements

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: