9 straatjes rood ? tja…..

Misschien is het frustratie omdat een vriend van mij (met het collectief Jeuk) de pitch van 9 straatjesrood niet heeft gewonnen maar soms bekruipt me het gevoel dat onder het mom van “ik ben een creatief en ik ben een kunstenaar” sponsors gewoon worden genaaid om het op z’n Amsterdams te zeggen.

1 van de winnaars ” ik plak rood tape op de straat waar mensen hebben gelopen”  was al weg geregend na 1 dag. 

SCHRIK NIET

Het budget € 10.000 tot maximaal € 30.000 per straatje voor een evenement van 10 dagen. Hoeveel de winkeliers precies betalen en hoeveel Vodafone dat weet ik niet maar wat een belachelijke pitch en wat een rare keuzes. Ga dit weekend kijken en je plaatsvervangend schamen als je ook werkt in de Amsterdamse creatieve industrie.


Wat was dan het idee van Jeuk wat mij veel meer aan sprak ?

Geef gedurende 10 dagen ‘s middags gratis ijsjes weg aan het publiek. Alle smaken verkrijgbaar :
Vanille, Banaan, Pistache ( Aardbei standaard uitverkocht ) , maar natuurlijk ongeacht de smaak wel alle ijsjes in de kleur rood.

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

