Nu breekt m’n Heineken klomp…

Gisteren natuurlijk even naar de eerste dag van Heineken the City geweest in Amsterdam. Vlak bij het Rembrandtplein. Artikelen in Adformatie en Het Parool vertellen niet dat het een souvenirshop is. Punt. Een hele mooie dat geef ik onmiddelijk toe maar dat is het. Nix mis mee natuurlijk. De doelstelling is ook 75 % van de bezoekers toeristen en na 2 jaar break-even. Dat zal nog lastig worden als je de afschrijving op de investering in de 6 panden en de verbouwing meerekent. Je kunt er werkelijk alles van het biermerk kopen incl. bier in alle verschillende verpakkingen, maar opdrinken niet. En daar breekt nu mijn klomp. Is Heineken bang voor commentaar van zijn zakelijke klanten in de buurt ? of bang voor Engelse vrijgezellen party taferelen ? Check deze video … dat is pas echte brandexperience !

Advertisements

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: