Ducati weg, wij weg…

Gisteren via Marktplaats mijn Ducati monster 600 verkocht. Zie het maar als eerste stap op weg naar Australie. De komende winter ga ik samen met Heleen weg.
Ons huis moeten we per 1 december uit en we slaan alles wat we hebben op. Na 4 maanden komen we terug en zien we wel waar we gaan wonen. Ik heb nu ineens de vreemde aandrang om zoveel mogelijk spullen te gaan verkopen. Normaal heb ik dat maar 1x per jaar op Koninginnedag. (Dit jaar € 500,- Omzet !) Maar nu lijkt het wel of we gaan emigreren. Alles moet weg en alles is te koop. Dus als je me deze zomer ziet met bijv de scooter, boot, auto of bijvoorbeeld iets met een stekker. Geneer je niet vraag gewoon m’n prijs !

Tags: , ,

One Response to “Ducati weg, wij weg…”

  1. Daan Says:

    over die boot moesten we het dan nog maar eens hebben…….

Leave a Reply

