I Amsterdam

Vandaag woon ik officieel ( alles bij elkaar) 15 jaar in Amsterdam en wij hebben nu officieel 1,5 jaar kantoor aan de Singel 146. Na gewerkt en gewoond te hebben in Rotterdam, New York , San Fransisco, en geloof ‘t of niet zelfs t Gooi voel ik me thuis in Amsterdam. Elke dag fiets ik langs de I Amsterdam letters. Ik weet nog dat de campagne werd gelanceerd en ik, net als bijna iedereen uit het vak, kritisch was. Ik had ongelijk. Je kunt er alle kanten mee op en ik hoop dat er niet iemand in het Stadhuis iets nieuws gaat verzinnen.
Zoals ze tegenwoordig in New York zeggen. GO love your own city !

Tags: , ,

Leave a Reply

