Roll-out Chairbag


Via Jorrit Kreek heb ik Pepijn Smit de ontwerper van de Chairbag leren kennen. Dit ontwerp heeft volgens mij de potentie om op de “event” markt (zie foto tijdens Bright Live vorig jaar) succesvol te zijn. Ook voor de “outdoor” markt ( tuin, terras, boot, camping) zie ik mogelijkheden. Op dit moment kijk ik naar de internationale potentie , de business case, een productlijn van dit materiaal en de naam Chairbag daar ben ik nog niet zeker van. Suggesties van harte welkom. Winnende naam is 1% van de aandelen 😉

Tags: , , ,

4 Responses to “Roll-out Chairbag”

  1. steven Says:

    How about
    sea sitter
    of
    YAOSS (your ass on sea stuff) ;0

    ?

  2. cees Says:

    ik zeg: bumper.

  3. Wouter Says:

    The Lumb
    The Biceps (kijk naar zijaanzicht)
    BoBi Seat
    Pumped
    SCPP (Surprisingly Comfortable Piece of Plastic)

  4. Boas Says:

    Fatboy?

    Wetboy!

Leave a Reply

